Dr. Phil är värd Meme Review med PewDiePie

YouTuber PewDiePie har spelat Minecraft i de flesta av sina videor nyligen, men han har fortfarande gjort sina serier som Meme Review också. Tidigare har Meme Review haft speciella gästvärdar, som när miljardären Elon Musk var värd för Meme Review, men den senaste värden kanske är den största ännu. Ja, TV-talshowen och den världsberömda psykologen Dr. Phil har äntligen varit värd för Meme Review med PewDiePie.

Videon, med titeln "Dr. Phil hosts Meme Review" har nyligen publicerats av PewDiePie, men samlar redan hundratusentals visningar och kommer sannolikt att vara en av YouTubers största videor. Videon i sig spelar upp som ett ganska typiskt avsnitt av Meme Review, där PewDiePie granskar olika memes, inklusive sådana om nyligen påståenden från politiker och media att videospel orsakar våld, men slutar sedan med att Dr. Phil själv granskar memes.

De som inte följer PewDiePie kanske inte inser hur stort det är för Dr. Phil att vara värd för Meme Review. PewDiePie har gjort många videor som täcker problembarn på Dr. Phil's show, med ett springande skämt om hur barnen skickas till "The Ranch" för rehabilitering. Några av PewDiePie Dr. Phil-filmerna har faktiskt drabbats av upphovsrättsstrejker tidigare, så att se talkshowvärdet på Meme Review är ganska monumentalt.

Dr. Phil som visas på Meme Review kan mycket väl vara den sista drivkraften som PewDiePie behöver för att passera 100 miljoner abonnentmärket. Medan hans fejde med T-serien är länge glömd, är PewDiePie fortfarande inställd på att göra historia som den första enskilda innehållsskaparen som passerar 100 miljoner prenumeranter på YouTube. Han passerade nyligen 99 miljoner prenumerantmärke, så han borde träffa 100 miljoner abonnenter förr snarare än senare.

I framtiden kommer det att vara intressant att se hur PewDiePie fortsätter att dra nya abonnenter på sin kanal. Stunts som att vara värd för Meme Review tillsammans med Elon Musk och Dr. Phil hjälper säkert, men det verkar som om hans återkomst till Minecraft verkligen har hållit hans fart. Hur som helst kan PewDiePie-fans vara säkra på att han snart kommer att passera 100 miljoner prenumeranter på YouTube.

5 sätt John Marston är bättre än Arthur Morgan i Red Dead Redemption 2
2019
Allt vi vet om Zeffo i Star Wars Jedi: Fallen Order